niedziela, 13 listopada 2011





1. Uczestnikiem może być każdy harcerz z 1 SDHiZ "Burza".

2. Na balu obowiązuje całkowity zakaz przynoszenia i spożywania alkoholu oraz stosowania innych używek, uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania Prawa Harcerskiego.

3. Każdy uczestnik zobowiązany jest do wpłacenia 7 zł * (w cenę wchodzi: jedzenie, picie, materiały)

4. Przyjście uczestników na bal od godziny 17.00-17.30

5. Opuszczenie szkoły do godziny 23.00

6. Ubiór: strój wieczorowy, tak jak w poprzednich latach.

7. Obowiązuje zmiana obuwia.

8. Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z szatni.

9. UWAGA: będzie możliwość zamawiania piosenek z pozdrowieniami, można również dostarczyć płyty z własną muzyką :)



* koszty nie zostają zwrócone, w wypadku wycofania się uczestnika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz