niedziela, 13 listopada 2011
1. Uczestnikiem może być każdy harcerz z 1 SDHiZ "Burza".
2. Na balu obowiązuje całkowity zakaz przynoszenia i spożywania alkoholu oraz stosowania innych używek, uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania Prawa Harcerskiego.
3. Każdy uczestnik zobowiązany jest do wpłacenia 7 zł * (w cenę wchodzi: jedzenie, picie, materiały)
4. Przyjście uczestników na bal od godziny 17.00-17.30
5. Opuszczenie szkoły do godziny 23.00
6. Ubiór: strój wieczorowy, tak jak w poprzednich latach.
7. Obowiązuje zmiana obuwia.
8. Każdy uczestnik będzie miał możliwość skorzystania z szatni.
9. UWAGA: będzie możliwość zamawiania piosenek z pozdrowieniami, można również dostarczyć płyty z własną muzyką :)
* koszty nie zostają zwrócone, w wypadku wycofania się uczestnika
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz